مؤسسه آباد سفیران کهن

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
AskVisa-Logo
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بریتیش کلمبیا (British Columbia)

لیست بهترین دانشگاه های بریتیش کلمبیا را در اینجا مشاهده می کنید. تحصیل در استان بریتیش کلمبیا هدف خیلی از دانشجویان بین المللی است. بریتیش کلمبیا غربی‌ترین استان کانادا محسوب می‌شود که در امتداد اقیانوس آرام قرار دارد و رشته کوه‌های معروف راکی نیز از این استان می‌گذرد. این استان پهناور، جمعیتی حدود شش میلیون و نیم نفر را در خود جای داده‌است. ویکتوریا (Victoria) مرکز این استان است و مشهورترین و پرجمعیت‌ترین شهر این استان، ونکوور (Vancouver) می‌باشد به نحوی که تخمین زده می‌شود که حدود ۲/۵ میلیون نفر در این شهر و شهرک‌های اطراف آن ساکن هستند. در حقیقت ونکوور کانادا سومین شهر پرجمعیت کانادا محسوب می‌شود که بخش زیادی از دانشگاه‌های بریتیش کلمبیا در این شهر جای دارد.

وضعیت دانشگاه‌های بریتیش کلمبیا

در این استان ۱۳ دانشگاه تا سطح تحصیلات تکمیلی، ۳ دانشگاه تا سطح لیسانس و تعداد زیادی کالج واقع شده‌است. هزینه سالیانه تحصیل دانشجویان لیسانس در دانشگاه‌های بریتیش کلمبیا ۴۸۰۰ دلار است که نسبت به دانشگاه‌های دیگر استان‌های کانادا کمی گرانتر می‌باشد. با این حال اکثر دانشگاه‌های این استان وام‌های دانشجویی با بهره بسیار ناچیز را در اختیار دانشجویان قرار می‌دهند. در این استان کیفیت خدمات بهداشتی و عمومی برای دانشجویان (خارجی و داخلی) از استاندارهای بسیار بالایی برخوردار است.

لیست دانشگاه های بریتیش کلمبیا

می‌توان سه دانشگاه British Columbia ، دانشگاه Simon Fraser و دانشگاه Victoria را به عنوان دانشگاه‌های تراز اول این استان و البته کانادا نام برد که بخش مهمی از فرایند توسعه صنعتی کشور کانادا محسوب می‌شوند.

لیست برترین دانشگاه‌های این استان در سال ۲۰۱۹ به ترتیب زیر است:

در صورتی که مایل هستید برای تحصیل در یکی از دانشگاه های استان بریتیش کلمبیا ادامه تحصیل دهید، با کارشناسان ما در askvisa در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط

اخذ ویزای تحصیلی کانادا و ایتالیا را به ما بسپارید.

رزرو وقت مشاوره

بارگذاری...

همین الان مشاوره کن
بارگذاری...