مؤسسه آباد سفیران کهن

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
AskVisa-Logo
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دانشگاه ویکتوریا کانادا

شرایط پذیرش از دانشگاه ویکتوریا کانادا

دانشگاه ویکتوریا کانادا یکی از بهترین دانشگاه های کانادا و دنیا است یکی از مراکز مطالعات فیزیک هسته ای دنیا به شمار می رود. جایی است که در آن بزرگترین شتاب دهنده ذره ای دنیا ساخته شده است. ویکتوریا، شهری پرجنب و جوش در جنوبی‌ترین نقطه جزیره ونکوور واقع در ساحل غربی تماشای کانادا واقع شده است. این شهر بالای ساحل، میان جنگل‌های بارانی و کوه‌های برفگیر قرار دارد، شهر سبزی که محله‌های ساکت و پردرختی دارد و شما باید آن را کشف کنید. ویکتوریا به خاطر محیط طبیعی خاصش، آب و هوای معتدلش و از همه مهم‌تر مردمان صمیمی مشهور است. در واقع، ویکتوریا دائماً به عنوان یکی از امن‌ترین، قابل سکونت‌ترین و مهمان نوازترین شهرهای جهان رتبه گذاری می شود. سبک آرام زندگی در این جزیره باعث شده‌است که ویکتوریا محل خوبی برای زندگی و تحصیل باشد.

دانشگاه ویکتوریا کانادا

دانشگاه ویکتوریا کانادا یک دانشگاه دولتی بزرگ است که در سال ۱۹۰۳در شهر ویکتوریای ایالت بریتیش کلمبیا تأسیس شده‌است. این دانشگاه قدیمی‌ترین دانشگاه ایالت بریتیش کلمبیا محسوب می‌شود. دانشگاه ویکتوریا یکی از دانشگاه‌های بین‌المللی کانادا است که هرساله تعداد زیادی از دانش آموزان و دانشجویان را از سراسر دنیا به خود جذب می‌کند. دانشگاه ویکتوریا (UVic) یک دانشگاه مشهور در سطح جهان است و کادر آموزشی مجرب و امکانات پیشرفته، هر ساله برنامه‌های نوآورانه ای را به بیش از ۲۲۰۰۰دانشجو از سراسر جهان ارائه می دهد.
دانشگاه ویکتوریا UVic رتبه اول را در بین دانشگاه‌های کانادا برای آماده‌سازی دانشجویانی که با توجه به رشتهٔ تحصیلی خود، آمادگی شغلی به دست آورده‌اند را کسب کرده‌است (Times Higher Education Global University Employability Ranking 2019) بیش از ۱۸۰۰۰دانشجو این دانشگاه را همانند خانه خود می‌دانند، از جمله ۱۴۰۰ دانشجو بومی از سراسر کانادا و بیش ۳۴۰۰ دانشجوی بین‌المللی از ۱۰۰ ملیت متفاوت.
این به این معنی است که شما در یک دانشگاه کاملاً متنوع از نظر فرهنگی و نژادی پذیرفته خواهید شد که به شما کمک می‌کند تا برای موفقیت در دنیای امروزی آماده شوید.

رنکینگ دانشگاه

دانشگاه ویکتوریا کانادا در رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهانی QSدر سال ۲۰۲۲در رتبه ۳۳۴در جهان و ۱۴ در کانادا قرار داشت. این دانشگاه در سال ۲۰۲۳در جایگاه ۳۵۹جهانی و ۱۳کشوری قرار دارد. این دانشگاه از نظر انتخاب رشته تنوع بسیار بالایی دارد و به متقاضی این اجازه را می‌دهد که از بین
رشته‌های مختلف، رشتهی مورد علاقهٔ خود را انتخاب کند.

دانشگاه ویکتوریا

دانشکده‌های دانشگاه ویکتوریا کانادا

  • • دانشکده تجارت
    • دانشکده معماری
    • دانشکده هنرهای زیبا
    • دانشکده حقوق
    • دانشکده علوم پزشکی
    • دانشکده آموزش
    • دانشکده تحصیالت تکمیلی و پست دکترا
    • دانشکده حقوق
    • دانشکده مطالعات جامعه
    • دانشکده مهندسی
    • دانشکده پرستاری
    • دانشکده علوم
    • دانشکده توسعه اجتماعی

مدارک لازم جهت پذیرش در دانشگاه ویکتوریا:

برخی از مهم‌ترین مدارک مورد نیاز برای پذ یرش از دانشگاه و یکتوریا کانادا، عبارتند از:

  • توصیه نامه
    – انگیزه نامه
    – رزومه
    – مدرک اصلی دوره  تحصیلی پیشین
    – اپلیکیشن فی پرداخت شده
    – ریزنمرات مهر و موم شده
    – نمره قابل قبول در آزمون‌های زبان انگلیسی

خوابگاه های دانشجویی دانشگاه ویکتوریا:

تمام دانشجویان بین‌المللی، برای دریافت خوابگاه از دانشگاه ویکتوریا واجد شرا یط هستند و می‌توانند در زمان مناسب نسبت به دریافت خوابگاه اقدام کنند.

کار حین تحصیل برای دانشجویان دانشگاه ویکتوریا:

تمام دانشجویان بین‌المللی دانشگاه ویکتوریا، اجازه کار حین تحصیل در کانادا را دارند. آن‌ها در طول ترم تحصیلی خوداجازه دارند تا به مدت ۲۰ ساعت در هفته کار کنند.

ددلاین پذیرش از دانشگاه ویکتوریا:

ددلاین‌های کلی دانشگاه در سه ترم تحصیلی، شامل تاریخ‌های ۳۱ ژانویه، ۳۰ سپتامبر و ۳۱ مارس می‌باشد. اما پیش از اپلای در دانشگاه ویکتوریا، با توجه به رشته تحصیلی موردنظر خود، حتماً تاریخ ثبت نام را از سایت دانشگاه چک کنید.


کلام آخر:

تکمیل مدارک مورد نیاز برای پذیرش تحصیلی و مکاتبه برای دریافت بورسیه تحصیلی از دانشگاه ویکتوریا، کار نسبتاً پیچیده‌ای است که باید در زمان درست و با دپارتمان مناسب انجام شود. کارشناسان ما در askvisa آمادگی دارند تا با تجربه خود، فرایند پذیرش تحصیلی و ویزای شما را به خوبی انجام داده و بهترین نتیجه را به شما ارائه دهند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین الان مشاوره کن
بارگذاری...