مؤسسه آباد سفیران کهن

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
AskVisa-Logo
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دلیل محبوبیت انتاریو کانادا

انتاریو

استان انتاریو (Ontario )

دلیل محبوبیت انتاریو کانادا سیستم آموزشی قوی است که اکثر دانشجویان ترجیح می‌دهند برای تحصیل به این کشور مهاجرت نمایند. شما نیز برای مهاجرت به کانادا با سازمان مهاجرتی ما در ارتباط باشید. دانشگاه‌های استان انتاریو مقصد بسیاری از افراد برای تحصیل در کانادا و همین‌طور ادامه دادن تحصیلات تکمیلی در این کشور است. از دلایل دیگری که باعث محبوبیت کانادا برای متقاضیان تحصیل در این کشور می‌شود، می‌توان به وجود دانشجویان بین‌المللی در اکثر دانشگاه‌های کانادا اشاره کرد. در این مقاله قصد داریم تعدادی از دانشگاه‌های معروف و همچنین محبوب در استان انتاریو در کانادا را معرفی کنیم تا شما عزیزان با آن‌ها آشنا شده و بهترین تصمیم را برای آیندهٔ خود و تحصیل در معروف‌ترین و بهترین دانشگاه‌های کانادا بگیرید.

در این اینجا برای آشنایی با استان انتاریو کانادا مطالب قابل توجه ای ارائه کرده ایم. برای تازه واردان و افرادی که قصد ادامه تحصیل یا زندگی در کانادا را دارند، استان انتاریو محبوب ترین مقصد می باشد.

انتاریو پرجمعیت‌ترین استان این کشور است که بیش از ۱۳۶۵۰۰۰۰ نفر را در خود جای داده‌است. همچنین دومین استان بزرگ کشور از نظر مساحت است. این استان در مرکز کانادا واقع شده‌است.

محبوب‌ترین شهرهای انتاریو برای تحصیل

برای معرفی دانشگاه‌های استان انتاریو، ابتدا بهتر است با شهرهایی در این استان آشنا شوید که برای مهاجرت به کانادا و تحصیل یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها به‌شمار می‌آیند. این شهرهای محبوب را در زیر خواهیم دید:

  • اتاوا  Ottawa
  • تورنتو  Toronto
  • همیلتون  Hamilton
  • کینگستون  Kingstone
  • لندن  London

استان انتاریو و اقتصاد کانادا

انتاریو علاوه بر اینکه قطب اصلی اقتصادی کانادا است، به خاطر تنوع طبیعی خود از جمله جنگل‌های وسیع، پارک‌های استانی زیبا، چهار دریاچه از پنج دریاچه بزرگ و آبشار نیاگارا معروف است. تکمیل این تنوع طبیعی یک تنوع فرهنگی است که محصول سطوح بالای مهاجرت همراه با جامعه ای است که چندفرهنگی و مدارا را پذیرا است. شهرهای انتاریو هنرمندان، هنرمندان و روشنفکران را از سراسر جهان جذب می‌کند. انتاریو همچنین استعدادهای داخلی زیادی تولید می‌کند. تورنتو با جمعیت بسیار بالای متولدین خارج از کشور، طعمی از دنیای درون یک شهر را ارائه می‌دهد.

پایتخت انتاریو

پایتخت انتاریو تورنتو است که ۶ میلیون نفر آن را به بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر کانادا تبدیل کرده‌است.

تورنتو همچنین مرکز مالی کشور و مقر بورس اوراق بهادار است. حدود نیمی از مردم تورنتو در کشورهای دیگر متولد شده‌اند و گفته می‌شود که این شهر چند فرهنگی‌ترین شهر جهان است. همچنین اتاوا، پایتخت کانادا، در انتاریو واقع شده‌است که در جنوب شرقی انتاریو قرار دارد. از دیگر شهرهای مهم انتاریو می‌توان به لندن، تاندر بی، همیلتون، کینگستون، ویندزور و سادبری اشاره کرد.

۷ دانشگاه معروف در استان انتاریو

برنامه‌های درسی انتاریو به عنوان یکی از بهترین‌ها در جهان شناخته شده هستند. بیشترین تعداد دانشجویان بین‌المللی کانادا در دانشگاه‌های انتاریو کانادا تحصیل می‌کنند.

  • دانشگاه اتاوا University of Ottawa
  • دانشگاه واترلو University of Waterloo
  • دانشگاه وسترن University of Western
  • دانشگاه یورک York University
  • دانشگاه مک مستر McMaster University
  • دانشگاه تورنتو University of Toronto
  • دانشگاه ریرسون Ryerson University

استان انتاریو کاناداکلام آخر :

در صورتی که مایل هستید برای تحصیل در یکی از دانشگاه های استان انتاریو ادامه تحصیل دهید، با کارشناسان ما در موسسه آباد سفیران کهن در ارتباط باشید. برای بررسی شرایط خود می توانید فرم ارزیابی ما را با دقت تکمیل و ارسال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین الان مشاوره کن
بارگذاری...